رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور موفق و متفاوت این پارک در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ، فناوری و فن بازار خبر داد.

دکتر سید شمس الدین هاشمی در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی پارک علم و فناوری استان اظهار داشت :در نمایشگاه امسال ، شرکت های مستقر در پارک استان با رویکردی جدید و مبتنی بر ارائه فناوری های نو و تجاری سازی دانش شرکت کردند.

وی افزود :شرکت هایی که از پارک استان حضور داشتند در حوزه های الکترونیک ، مخابرات ، انرژی خورشیدی و گل و گیاه بودند.

دکتر هاشمی اضافه کرد : جذابیت غرفه پارک استان باعث شد تا دکتر کشمیری (مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم )،مهندس جهانگرد( معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات ) و مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و اقتصادی بطور ویژه از این غرفه بازدید نمایند.

وی با اشاره به تحسین بسیاری از بازدیدکنندگان از توان فنی شرکت های پارکی استان ، تصریح کرد: شرکت هایی همچون صا ایران ، وزارت دفاع و آستان قدس رضوی خواهان تعامل دوسویه و همکاری های علمی با پارک علم و فناوری استان شدند.

رییس پارک علم و فناوری استان در پایان اظهار داشت : با توجه به ارزیابی های صورت گرفته  لوح سپاس و تندیس حضور در نمایشگاه ، به پارک استان اهدا شد.

لازم به ذکر است نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ، فناوری و فن بازار سوم تا ششم دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار شد.