به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان گفت: هدف علم باید رساندن انسان به اوج تعالی باشد و این مسیر جز برای خدا نمیتواند باشد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار رئیس پارک علم و فناوری استان با ایشان  اظهار داشت: خداوند همه ظرفیت های رشد انسان را به او داده است و این ظرفیت ها بایستی به سمت هدفی والا و معنوی به کار گرفته شوند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با مهم دانستن تمایز بین هدف و نتیجه افزود: ایجاد ثروت از مسیر تولید دانش امر مطلوبی است اما تا جاییکه صرفا حاصل نتیجه گرایی نباشد.

وی رسیدن به ثروت از مسیر دانش، آنهم بدون وجود هدفی الهی را قارونی و فرعونی خواند و اظهار داشت: اگر انسان ها را شایسته خدمت بدانیم ثروت و قدرت از انحصار قارون ها و فرعون ها بیرون خواهد آمد.

آیت الله ملک حسینی گفت: اگر هدف والاتر از نتیجه قرار گرفت و رنگ خدایی گرفت، آنجاست که می توان از دانش به قدرتی معنوی و الهی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری خوب و ارزنده نمایشگاه هفته پژوهش در استان اظهار داشت: از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش به ویژه پارک علم و فناوری تشکر میکنم.

در ابتدای این نشست، رئیس پارک علم و فناوری استان به ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش پرداخت.

دکتر سید شمس الدین هاشمی با تشکر از حضور دلگرم کننده آیت الله ملک حسینی در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش به بیان توانمندیها، ظرفیت ها و چشم انداز توسعه پارک علم و فناوری استان پرداخت.

گفتنی است پارک علم و فناوری استان، دبیر نمایشگاه هفته پژوهش سال 97 بود.