به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تعامل با رسانه ها، رئیس پارک علم و فناوری با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان دیدار کرد.در این دیدار که معاون پارک و معاونین صداوسیما حضور داشتند، بر آغاز همکاری های جدید دو سازمان تاکید شد.

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به تقویت اشتغال مولد در کشور با حضور پارک های علم و فناوری افزود: تاکنون 220000 شغل از طریق پارک های علم و فناوری ایجاد شده است.

دکتر سید شمس الدین هاشمی با تاکید بر اهمیت تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان استان توانسته اند عددی بالغ بر سی میلیارد ریال، محصولات خود را به فروش برسانند که رسانه ملی می تواند در این زمینه موثر و کارا به کمک شرکت ها بیاید. 

وی در خصوص اهداف این دیدار اظهار داشت: شناساندن و معرفی پارک علم و فناوری استان از طریق شبکه های رادیویی و تلویزیونی، معرفی توانمندی های استان در زمینه علم و فناوری و استفاده از ظرفیت رسانه ملی جهت ترویج فرهنگ فناوری و کسب و کارهای ایده محور از جمله اهداف این دیدار بود.

دکتر رئوف نیز با بیان اهمیت نهضت تولید علم و جنبش نرم افزاری در کشور، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری را محصول این جنبش دانست و اذعان داشت: پتانسیل های استان مناسب است و با محوریت مزیت های نسبی استان، شرکت های دانش بنیان بایستی تقویت شوند.

مدیر شبکه استانی دنا اضافه کرد: در مسیر تقویت اهداف پارک علم و فناوری استان آماده هرگونه همکاری هستیم.