به گزارش پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، جلسه هم اندیشی عوامل خبرگزاری صدا وسیمای کهگیلویه بویراحمد با مدیران و فناوران پارک علم و فناوری کهگیلویه وبویراحمد در ساختمان پارک علم و فناوری برگزار شد.

رئیس پارک علم وفناوری استان در این جلسه با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد در سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است گفت :چهار شرکت دانش بنیان و هفده واحد فناور در پارک علم و فناوری استان مشغول به فعالیت هستند .

دکتر هاشمی با بیان اینکه 650 میلیون تومان تسهیلات از زمان شروع به کار پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد تا کنون به واحد های فناوریِ مستقر در این پارک اعطا شده است گفت:هدف اصلی پارک علم وفناوری استان پیدا کردن حلقه مفقوده بین علم و صنعت  و ترسیم مسیر درست کشف استعدادها بوده است که بحمدالله و با حضور پارک علم وفناوری در استان دریچه های روشنی گشوده شده است.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه در ترویج فرهنگ فناوری گفت: صدا وسیمای کهگیلویه بویراحمد میتواند برای معرفی فناوران و نوآوران و همچنین برنامه های پارک علم وفناوری در استان نقش بسزایی داشته باشد.

سید محمد هادی حجازی معاون خبر صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد هم در این جلسه گفت: خبرگزاری صدا وسیما ی کهگیلویه بویراحمد با تمام توان کمک می کند تا تلاشهای مخترعان وکارآفرینان استان به خوبی نمایان شود واین خبرگزاری پا به پای پارک علم وفناوری حرکت و به این ایده های خلاق کمک می کند .

در پایان اعضای جلسه از چند واحد فناور حاضر در پارک علم وفناوری کهگیلویه بویراحمد بازدید کردند.



بازدید اتاق خبر صداوسیما از پارک علم و فناوری (3.09 مگابایت)