شرکت های دانش بنیان نقش تاثیرگذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نقش شرکت های دانش بنیان را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار با اهمیت توصیف کرد.

دکترامیر رئوف در جلسه دیدار با رئیس، مدیران شرکت های دانش بنیان و فناوران مستقر درپارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد دستیابی به علم و دانش را مهمترین مولفه عزت و قدرت هر جامعه ای دانست.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان داشت: به برکت انقلاب اسلامی با ایجاد روحیه خود باوری در جامعه شاهد شتاب رشد علمی در کشور هستیم.

رئوف اذعان داشت: جوانان و فارغ التحصیلان با مراجعه به پارک علم و فناوری با ایجاد خلاقیت و نوآوری و با حمایت این مجموعه می توانند کارهای بزرگی انجام دهند که موجب پیشرفت علمی کشور و تبدیل شدن علم و ایجاد ثروت شود.

وی صدا وسیما را به عنوان رسانه تاثیرگذارکه مدیریت افکار عمومی را برعهده دارد معرفی کرد و گفت: رسانه ملی همواره به عنوان حامی و پشتیبان تولید علم در کشور فعال بوده است و بر آمادگی این رسانه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

رئوف گفت: با توچه به اینکه سال تولید و رونق اقتصادی از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده شرکت های دانش بنیان با تولید محصولات خود می توانند به اقتصاد ایران کمک فراوانی کنند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شبکه استانی در بخش های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی این آمادگی را دارد تا نخبگان و موسسان شرکت های دانش بنیان استان را در برنامه های مختلف به مردم و جامعه معرفی کند.

وی جهت انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری اعلام آمادگی نمود.

دکتر هاشمی رئیس پارک علم و فناوری استان، اقدام مدیرکل مرکز صداوسیما را در بها دادن به نخبگان جوان و شرکت های دانش بنیان قابل تقدیر دانست و گفت: تعداد 4 شرکت دانش بنیان در پارک علم وفناوری استان به ثبت رسیده که این خود نشان از اشتیاق جوانان این خطه به پیشرفت فناوری دارد.

وی با اشاره به مزیت های نسبی استان در حوزه های مختلف اظهار داشت:رسانه ملی میتواند با ترویج فرهنگ نوآوری و فناوری، نقش بی بدیلی در توسعه استان ایفا نماید.

در این نشست فناوران مستقر در پارک علم و فناوری استان پیرامون توانمندی ها،فعالیت ها و مشکلات خود، سخنانی بیان داشتند.