قائم مقام وزیر علوم،تحقیقات و فن آوری  در دیدار با فناوران مستقر در پارک علم و فناوری استان، حمایت از پارک های علم و فناوری  را هدف اصلی وزارتخانه در حوزه فناوری  دانست و افزود: استفاده از کیفی ترین مدیران در حوزه فناوری وزارت علوم، نشان دهنده اهمیت این بخش برای نظام و جامعه است.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات پارک های علم و فناوری در سال 98اضافه کرد: این افزایش اعتبارنشان از حمایت همه جانبه از پارک ها و مراکز رشد است.

مدیر مرکز هیات های امنا و ممیزه وزارت علوم افزود: این تلاش ها کافی نیست و بایستی سرعت حرکت توسعه پارک ها شتاب بیشتری بگیرد.

دکتر عبدالرضا باقری تصریح کرد: انتظار مشاهده این همه پیشرفت در پارک جوان کهگیلویه و بویراحمد را نداشتم و به همه شما خداقوت میگویم.

وی اظهار داشت: این پیشرفت ها حاصل پیگیری مدیران جوان است و برنامه وزارت علوم استفاده از نیروی جوانی مدیران در پارک های علم و فناوری است.

وی در پایان سخنان خویش تعامل پارک های علم و فناوری با دانشگاهها را مهم و ارزشمند دانست و افزود: پارک های علم و فناوری،  باید پاتوق علمی دانشجویان عضو انجمن های علمی شود.رئیس پارک علم و فناوری استان نیز خواستار توسعه زیرساختی پارک علم و فناوری استان از قبیل اختصاص زمین شد.دکتر هاشمی پروسه تحویل سوله خریداری شده دانشگاه پیام نور را فرسایشی دانست و بر تسریع در تحویل این سوله تاکید کرد.دکتر هاشمی همچنین خواستار ایجاد راهکارهایی قانونی در جذب نیروی انسانی شد.