رئیس پارک علم و فناوری استان به منظور بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور گچساران و حضور در نشست تخصصی کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان عازم گچساران شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری در این سفر دکتر هاشمی ضمن بازدید از واحدهای فناوری پارک علم و فناوری در شهر گچساران با رئیس دانشگاه آزاد این شهر نیز دیدار کرد. سید شمس الدین هاشمی در این دیدار با اشاره به ظهور ایده ها و جوانان ایده پرداز با وجود پارک علم و فناوری اظهار داشت : وقتی در این مدت اندک از حیات پارک علم و فناوری در استان، نمایش استعداد و خلاقیت این جوانان را مشاهده میکنیم به اثرات مهم ارزش نهادن به حوزه فناوری و پارک های علم و فناوری پی میبریم.

وی افزود:سرمایه گذاری دانشگاه ها بر روی مراکز رشد و جوانان ایده پرداز قطعا به نفع همه ماست.

دکتر هاشمی ایجاد ۱۴۰ فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان استان را از دستاورد های حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود:دانشگاه ها و نهادهای متولی علمی پژوهشی استان رسالت های مهمی در حوزه فناوری استان داشته اند که به عقیده بنده از این قافله عقب افتاده اند.

رئیس پارک علم و فناوری استان تعلل در همکاری با پارک علم و فناوری را عامل خسران و عقب ماندگی بزرگی در آینده و حال دانست.

دکتر هاشمی از ایجاد مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری و دانشگاه آزاد استقبال نمود و گفت :پارک استان از ایجاد و گسترش چنین مرکزی حمایت خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران نیز با ابراز خرسندی از حضور مرکز رشد پارک علم و فناوری در این واحد دانشگاهی گفت:در زمینه اختصاص امکانات به این مرکز رشد همکاری خواهیم داشت.

دکتر اسماعیلی اظهار داشت:در مورد آزمایشگاه و کارگاه های مورد نیاز واحدهای فناور تابع توافق نامه نماینده دانشگاه و نماینده پارک خواهم بود.

دکتر هاشمی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد گچساران بازدید نمود.

وی ضمن دیدار از واحدها در جریان مشکلات این واحدها نیز قرار گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری استان در پایان سفر خود به گچساران در نشست هماهنگی کمپ کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز شرکت کرد.