نخستین مجوز اتحادیه کسب و کارهای مجازی در استان،برای  شرکت حکیم رایانه دنا از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.

مدیرعامل شرکت حکیم رایانه دنا گفت:کسب چنین مجوزی مستلزم گذراندن دوره های مختلف و حضور در چندین آزمون کارشناسی است.

سعید آوازه ادامه داد:این مجوز 5 سال اعتبار دارد و به واسطه این مجوز، امکان فعالیت در سراسر کشور وجود دارد.

وی افزود: شرکت حکیم رایانه اپلیکیشنی طراحی کرده است که مشتریان بدون خروج از خانه اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند و در کمترین زمان ممکن سبد خرید خود را دریافت کنند.

آوازه گفت: در حال حاضر در این اپلیکیشن صنف سوپر مارکت راه اندازی شده و فروشگاه افق کوروش به عنوان تامین کننده انتخاب شده است و در فاز بعدی اصناف گوشت، میوه و غیره نیز اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم های پشتیبانی و پیک شرکت در فروشگاه افق کوروش مستقر شده اند و مشتریان نیز می توانند 4 هزار کالایی که در سامانه ثبت شده را سفارش دهند و قیمت ها و موجودی کالا نیز به صورت مستمر بروزرسانی می شود.

به گفته آوازه این اپلیکیشن پس از شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از خروج غیر ضروری از منزل طراحی شده است، با این حال به نظر می رسد راه اندازی چنین فروشگاه هایی نیاز جامعه است.

آوازه یادآوری کرد: کسانی که از این اپلیکیشن استفاده کنند از همان تخفیفات مرسوم درفروشگاه های افق کوروش نیز برخوردار می شوند ، ضمن اینکه بخشی از هزینه های ناشی از رفت و آمد و اتلاف وقت و انرژی نیز کاهش پیدا می کند.وی نماد اعتماد را از دیگر مجوزهای این اپلیکیشن بیان کرد.