نخستین موسسه هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز رشد گچساران فعالیت خود را آِغاز کرد.

مدیر مسئول موسسه هنرهای تجسمی سگال ایده انشان گفت: این موسسه با رویکرد طراحی و ساخت محصولات هنر تجسمی با بهره گیری از هنر تعاملگرا و تاکید بر مسئولیت پذیری اجتماعی در جریان هنر و زندگی روزمره فعالیت خود را آغاز کرده است.
میلاد عزیزی افزود: ماموریت موسسه توسعه هنر معاصر در منطقه و همچنین زیبا تر، دلنشین تر و هیجان انگیز تر شدن فضای زندگی است.
وی تاکید کرد: هدف و چشم انداز ما تبدیل شدن به یک موسسه تجسمی تاثیرگذار در جنوب ایران با تاکید بر اقتصاد هنر ، توسعه هنر معاصر و مهم ترین ایده پرداز و سازنده با رویکرد تعاملگرایی و مسئولیت پذیری اجتماعی در جریان هنر و زندگی روزمره است.
عزیزی یادآوری کرد: با توجه به پتانسیلهای استان و خلاء موجود در ساخت و ارائه محصولات با کیفیت، هنر تجسمی خصوصا هنر بومی و ملی در جامعه و محیط زندگی، موسسه انشان برآن است تا بتواند با ارائه خدمات در این زمینه مردم، استان را با حوزه های هنری جدید و محصولات ایده محور آشنا کند.
این موسسه فعالیت خود را در بخش سفال و سرامیک هنری در تیرماه 1398 با نام برند اسبن در پارک علم و فناوری و مرکز رشد گچساران آغاز کرده است و بخش های استودیو گرافیک و پیکره سازی به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند.