مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با استقبال از پیشنهاد رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تبدیل ساختمان آفتابگردان گچساران به کارخانه نوآوری، برای به سرانجام رساندن این پروژه قول همکاری داد.


محسن عسکری افزود: رئیس پارک علم و فناوری استان در مراسم استقبال از دکتر ستاری که برای سفر کاری به بهبهان از فرودگاه گچساران استفاده کرده بود، دقایقی پیرامون مسائل مربوط به ساختمان آفتابگردان با وی گفت و گو کرد.
وی ادامه داد: دکتر هاشمی درباره تبدیل ساختمان آفتابگردان گچساران به کارخانه نوآوری توضیحاتی ارایه کرد که دکتر ستاری یکی از معاونین خود را مسوول پیگیری این موضوع کرد.


عسکری اضافه کرد: پس از این دیدار کوتاه، دکتر هاشمی با مدیران و کارکنان واحدهای فناور در مرکز رشد گچساران دیدار کرد. وی افزود: توصیه هایی برای بهتر دیده شدن، ایجاد جذابیت و انگیزه در جذب فناور و همچنین استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی شهرستان از جمله نکات گفته شده به فناوران حاضر در این مرکز بود.


مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدید از ساختمان آفتابگردان و بررسی وضعیت فعلی نیز از اهداف این سفر بود.


ساختمان آفتابگردان اردیبهشت ماه امسال توسط شورای توسعه و برنامه ریزی استان به پارک علم و فناوری واگذار شد و کار بهسازی و تجهیز آن تاکنون با جدیت پیگیری شده است.