استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از نخبگان، جوانان و مبتکران یکی از راهکار های توسعه همه جانبه این استان به شمار می رود.

حسین کلانتری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز رشد دهدشت به صورت ویدئو کنفرانس در یاسوج، اظهار داشت: به فناوران و واحد های فناورانه و پارک علم و فناوری توجه ویژه خواهد شد زیرا که پیشرفت همه جانبه کشور در گرو حمایت از آنهاست.

وی افزود: رقابت در دنیای امروز شدید بوده و باید شرکت های فناور بسیار توانمند شوند و البته همت فناوران شرکت های دانش بنیان استان ستودنی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر امروزش به استان از اقدامات رو به رشد شرکت های دانش بنیان و فعالیت هایی که در پارک علم و فناوری شکل گرفته است، رضایت داشت.

وی ادامه داد: در این سفر نیاز های واحد های فناور استان در بازدید از نمایشگاه فناورانه بررسی و قول های مساعدی برای حمایت از این واحد ها داده شد البته بخش هایی به استان ارجاع داده می شود و حمایت های زیرساختی و مالی از آن ها صورت می گیرد.

استاندار کهگیلویه و وبویراحمد بیان کرد: در موضوع کرونا فعالیت های شرکت های دانش بنیان کشور چشمگیر بوده و در عرصه بین المللی درخشیده اند و تمام نیاز های نظام سلامت ( از قبیل ونتیلاتور و واکسن) پیشرو بوده اند.

تاکنون با استقرار 4 واحد  فناور در مرکز رشد کهگیلویه  موافقت شده است