رییس پارک علم و فناوری استان از برگزاری مسابقه ایده شو در روزهای آینده خبر داد.

دکتر سید شمس الدین هاشمی در خصوص این رویداد گفت: ایده شو یک رویداد جالب کارآفرینی است که به پرورش ایده ها و خلاقیت در جهت کارآفرینی کمک میکند.

وی اضافه کرد: در این رویداد به افراد این امکان داده می‌شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت‌های ایده پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را در بوته نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی یک کسب‌ وکار نوپای موفق قرار دهند.

دکتر هاشمی ادامه داد: نحوه انجام این مسابقه به این صورت است که شرکت کنندگان پس از ثبت نام، ایده‌های خود را برای داوران و شرکت کنندگان در مدت زمان محدود و کوتاهی بیان می‌کنند و پس از رای‌گیری، ایده‌های برتر انتخاب شده و به آنان جوایزی اهدا می‌شود.

رییس پارک علم و فناوری استان تصریح کرد : حضور و ثبت نام در این رویداد چند ساعته برای علاقه‌مندان به کارآفرینی آزاد و بدون پیش‌نیاز است و جهت  ثبت نام کافی‌است از طریق لینک evnd.co/gvc8l  ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: مسابقه ایده شو به همت  پارک علم و فناوری استان، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بنیاد نخبگان استان، اتاق بازرگانی و بنیاد فرهیختگان ایران برگزار خواهد شد.

دکتر هاشمی زمان برگزاری این رویداد را 26 آبان ماه سال جاری اعلام کرد.